29 Mart 2016

Doğanın Hediyeleri

Uzun zaman oldu bloğumla buluşmayalı. İlgisizlikten değil ama vakitsizlikten. Zamanı ne kadar dikkatli kullanırsak o kadar çabuk bittiğini ve geri dönüşümü olmayan neredeyse tek şeyin zaman olduğunu anlıyorum şu aralar. Beynimin içinde yapılacaklar, Yapılması gerekenler ve yaptıklarım listeler halinde sıkıştı. Ama onlar oradayken bile beni mutlu etmeye yetiyorlar

.

Neler mi yaptım?

 Kargalagtan sizlere daha önceki yayınlarımda bahsetmiştim. Yöresel bir kelimedir ve Denizin sahile bıraktığı odun parçalarına denir.

Kendiliğinden şekillenmiş odun parçalarını kalp şeklinde tahta iskelete silikon yardımı ile monte ediyor, üzerini istediğim objelerle süslüyorum. Çapa, deniz yıldızı, denizatı, balık objeler en sevdiklerim ama çiçeklerde çok yakışıyor.

Kargalakları akrilik boyalarla rengarenk hale getirip kullandığımda da çok şıklar. Dediğim gibi Doğanın hediyeleri hiç bitmez ve ben doğayı sevdiğim gibi hediyelerini de çok seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder